lørdag 21. august 2010

Veske til Mariann

Da jeg lagde Morten sin veske fikk jeg veldig lyst på en egen veske.. (ja, ENDA en:P)
Janita tegnet en drage til meg:)
Den puttet jeg på lokket:)

Måtte nesten ha en tekst på stroppen.:)
"vær fri og grusom"

Bak på veska måtte jeg og ha noe...:)

Under logget ble som foret, rett og slett fordi jeg ikke hadde mere skinnstoff igjen:P

Dette stoffet var vanskelig å ta bilde av:P
Ble litt svimmel av mønsteret:P
Oppi her er det en ganske stor lomme med glidelås:)
Nederst på lomma er logoen vår.

Under lokket på fronten tenkte jeg å prøve en ny lomme:)
Med glidelås:)
Hadde jeg visst at det gikk ganske greit,
hadde jeg nok puttet litt mer energi i å få pyntet den:P



Jeg har vært litt treig med å få lagt ut bilder denne gangen..
Denne ble vel ferdig 19. juli.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar