fredag 7. mai 2010

Bæresele

Jeg (Janita) har ei venninne som fikk en sønn 2 måneder etter jeg fikk datter og jeg måtte jo bare sy noe fint til henne. :)Valget falt på en slik bæresele, jeg hadde hatt lyst til å sy en slik en lenge men jeg hadde bare ikke fått rotet meg til å gjøre det. men nå hadde jeg noe jeg liksom måtte få gjort. :) så jeg satte i gang.
denne fikk navnet "frosken hopp" og det morsomste med det var at gutten denne var til hadde en favorittbamse og det var tilfeldigvis en frosk, det viste jeg ikke før jeg ga henne denne. :)
den er laget av svart cordfløyel og med platevatt i skulderstroppene for litt polstring.
Det er to sider på denne og derfor syns jeg det var morsomt å gi den andre siden litt pynt også. :) her ble det en valp med krone. :)

nederst er det et potemerke. :)

når jeg prøvde den så var den veldig deilig å bruke syns jeg så jeg hadde ikke veldig lyst til å gi den ifra meg, men den har nå adresse i sauda eller orkanger. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar