fredag 7. mai 2010

Stellebag

Jeg (janita) hadde et stort behov for ny stelleveske så jeg fant en oppskrift på nettet, siden jeg bruker meitai og litt andre "bæreinretninger" ;) så trengte jeg noe som passet til det. og her snublet jeg over onbagen. :) en stelleveske/veske med en like lang stropp i hver side som man kan knyte på seg. den kan man også knyte på ryggen som en ryggsekk. veska er laget i cordfløyel. jeg prøvde meg med litt forskjellig pynt men jeg hadde sett en søt elefant på noe annet som jeg likte veldig godt så det ble det.
her ser man stroppene.
på lommen under lokket har jeg brodert inn en tekst "There is a saying: Yesterday is history, tomorrow is a mistery, but today is a gift. that is why it is called the "present"." og kommer fra filmen "Kung fu panda" :)
Inni er det to store lommer.
bak er det lomme med trykknapper og logoen Onbag.

på sidene er det lommer med klaffer, de skal egentlig ha trykknapper men jeg har ikke kommet så langt. :) disse er store nok til å inneholde en flaske.








dette var den andre veska jeg sydde og nå ble Mariann bitt av sydilla. :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar